Skicka in din produkt

Välkommen att skicka in din Samsungprodukt till oss på service. Så här går du till väga: 

Är du osäker på om det är fel på produkten? Börja med att kontakta Samsung Support.

För att få snabb hjälp av Samsung Support, tänk på att ha produktens modellkod och serienummer tillgängligt och en kort beskrivning av felet nära till hands. Du kan ringa supporten direkt på telefon 0771 – 72 67 86.

 Vi debiterar en undersöknings- och fraktavgift om produkten skickas in till oss utan att det är fel på produkten eller om den har en skada som inte täcks av garantin.

 

Så här gör du för att skicka in din telefon på reparation:

  • 1 Klicka på felanmälan nedan och fyll i formuläret.
  • 2 Ifall Ni hävdar att felet skall skötas inom garanti så bifoga alltid en kopia på inköpskvittot eller annan inköpshandling.
  • 3 Vid garantireparation i så har Ni rätt till en fraktsedel från oss, uppge detta i textrutan beskrivning samt bifoga en kopia på inköpskvittot.
  • 4 Använd lämpligt emballage och emballera produkten väl.

När produkten är reparerad skickar vi den till ett utlämningsställe i närheten av adressen du uppgav då du fyllde i felanmälan.