Om företaget

Är du trött på serviceleverantörer som gömmer sig? Välkommen till oss på Samsung Service – vi ser fram emot att träffa dig personligen.

Kommunikationen med dig som kund är kärnan i god service. Det vet Michael Andersson och Petri Taurio, som efter många år i servicebranschen startade Samsung Service 2008.

Vid starten var Michael och Petri överens om att kundservicen i branschen var på väg åt fel håll. I takt med att priserna på produkterna sjönk började allt fler serviceleverantörer prioritera stora produktvolymer framför nöjda kunder. Det ville de göra något åt.

Idén med Samsung Service är att ge mer till dig som kund, framförallt genom att träffa dig personligen i våra butiker, hemma hos dig eller på din arbetsplats. När våra kunder tyckte till om vår servicebutik i Stockholm fick det personliga bemötandet toppbetyget 4,9 av 5. Vår förhoppning är att du ska bli lika nöjd.

Vi ger mer

Som specialister på Samsung har vi trimmat vår organisation för att ge dig snabbare service och högre kvalitet i reparationerna.

Vi tror på att fokusera på märkesservice och följande är fördelar som detta ger dig som kund:

Fördelar med ett Auktoriserat Support Center

Påminnelse om kopplar ur produkten innan reparation

Vad man ska kolla