Välj servicealternativ för din vitvara
Service i hemmet
Har någon av dina vitvaror slutat att fungera och du önskar garantiservice i hemmet så kontakta Samsung Support för att boka en tid för service.
Innan du ringer så se till att ha serienummer och modellkod tillgängligt. Rätt uppgifter säkerställer att vi har rätt reservdelar med oss och kan utföra reparationen på ett effektivt sätt när vi kommer hem till dig.
Inom garanti
Kontakta Samsung Support om din produkt är inom 24 månader från inköpsdatum för att få boka in reparation i hemmet.
0771 - 400 300
Utanför garanti
Välj detta alternativ ifall din vitvara är äldre än 24 månader eller om den har fysiska skador så att den inte omfattas av produktgarantin. Vi kontaktar då dig för att ge ett pris på vad en reparation i hemmet skulle kosta.
Besök servicecenter:
Ifall din produkt inte omfattas av reparation i hemmet eller om du bor i närheten av våra servicecenter så är du välkommen att besöka oss för att få din produkt reparerad.
Upplands Väsby
Kanalvägen 1A, 194 61 Upplands Väsby
Skicka in din produkt
Detta är ett alternativ om du har en produkt som lämpar sig för transport. Det är viktigt att du har ett bra emballage så att produkten inte skadas i transporten till och från servicecenter.