Välj servicealternativ för din TV eller hemmabio
Service i hemmet (TV)
För TV-apparater är garantitiden 24 månader och där skärmstorleken är 51" eller större så erbjuds garantiservice i hemmet (gäller ej fysiska skador), kontakta Samsung Support för att anmäla service. Innan du ringer så se till att ha serienummer och modellkod tillgängligt. Rätt uppgifter säkerställer att vi har rätt reservdelar med oss och kan utföra reparationen på ett effektivt sätt när vi kommer hem till dig.
Inom garanti
Ifall din TV omfattas av garanti och är större än 51" så kontakta Samsung Support för att boka reparation i hemmet.
0771 - 400 300
Utanför garanti
Ifall din TV är utanför garantitiden så gör en felanmälan nedan så kontaktar vi er för att ge ett pris på vad det kostar att reparera produkten samt om eventuell hemservice är möjligt.
Besök servicecenter:
Ifall din produkt inte omfattas av reparation i hemmet eller om du bor i närheten av våra servicecenter så är du välkommen att besöka oss för att få din produkt reparerad.
Skicka in din produkt
Detta är ett alternativ om du har en produkt som lämpar sig för transport. Det är viktigt att du har ett bra emballage så att produkten inte skadas i transporten till och från servicecenter.