Välj servicealternativ för digital signage
Service på plats
Vi kan oftast erbjuda service på plats (gäller ej fysiska skador). Kontakta Samsung Support på numret nedan för att anmäla service. Ha serienummer och modellkod tillgängligt innan du ringer. Rätt uppgifter säkerställer att vi har rätt reservdelar med oss och kan utföra reparationen på ett effektivt sätt när vi kommer till dig.
Inom garanti
Kontakta Samsung Support om din produkt är inom 24 månader från inköpsdatum för att få boka in reparation på plats.
0771 - 400 300
Utanför garanti
Välj detta alternativ ifall din produkt är äldre än 24 månader eller ifall den har fysiska skador så att den inte omfattas av produktgarantin. Vi kontaktar då dig för att ge ett pris på vad det kostar att reparera på plats.
Besök servicecenter:
Ifall din produkt inte omfattas av reparation i hemmet eller om du bor i närheten av våra servicecenter så är du välkommen att besöka oss för att få din produkt reparerad.
Skicka in din produkt
Detta är ett alternativ om du har en produkt som lämpar sig för transport. Det är viktigt att du har ett bra emballage så att produkten inte skadas i transporten till och från servicecenter.